
"Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - faza V - część drogowa"
Sprostowanie Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji Roboty budowlane Legal Basis: Dyrektywa 2014/24/UE I.1) Nazwa i adresy Urząd Gminy Raszyn ul. Szkolna 2a Raszyn 05-090 Polska Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska Tel.: +48 227017803 E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl II.1) Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1) Nazwa: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno–ściekowej w Gminie Raszyn – faza V – część drogowa Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2019.DC II.1.2) Główny kod CPV 45330000 II.1.3) Rodzaj zamówienia Roboty budowlane II.1.4) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno– ściekowej w Gminie Raszyn – faza V – część drogowa” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15/03/2019 VI.6) Numer pierwotnego ogłoszenia Pierwotne ogłoszenie przesłane przez eNotices: Login TED eSender: ENOTICES Logowanie jako klient TED eSender: GMINARASZYN Dane referencyjne ogłoszenia: 2019-027649 Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2019/S 041-092050 Data wysłania pierwotnego ogłoszenia: 22/02/2019 VII.1) Informacje do zmiany lub dodania VII.1.1) Przyczyna zmiany Modyfikacja pierwotnej informacji podanej przez instytucję zamawiającą VII.1.2) Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: III.1.3 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Zamiast: C2) w zakresie dysponowania osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym co najmniej: 1 osobą (jedną osobą) – kierownikiem budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót drogowych musi wykazać co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy robotach drogowych oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną, polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty drogowe, o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 PLN brutto (słownie siedemset tysięcy złoty brutto); Powinno być: C2) w zakresie dysponowania osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym co najmniej: 1 osobą (jedną osobą) – kierownikiem budowy – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót drogowych musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy robotach drogowych oraz doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł brutto wykonywanymi w ramach jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej. VII.2) Inne dodatkowe informacje: Raszyn, dnia 15 marca 2019 r. ZP.271.1.7.2019.DC ( 4 )Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
Sekcja II: Przedmiot
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Budowę sieci kanalizacji sanitarnej
w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn – Faza V” – część drogowa”
Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania.
Pytanie nr 1
zwracam się z wnioskiem o wyjaśnienia SIWZ do postępowania na „Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno–ściekowej w Gminie Raszyn – faza V – część drogowa”
- czy w cz. V.5.1.2.c2) w sformułowaniu :
…. Kierownik robót drogowych musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy robotach drogowych
oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną, polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty drogowe, o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto (słownie siedemset tysięcy złoty brutto);
nie wkradł się błąd w części podkreślonej ?
kierownik robót drogowych nie może przecież kierować robotami polegającymi na budowie kanalizacji, w ramach których wykonano roboty drogowe
- powinno chyba być odwrotnie tzn. doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną, polegającą na budowie drogi, w ramach której wykonano budowę kanalizacji sanitarnej lub deszczowej.
Zamawiający udziela odpowiedzi:
Zamawiający zmienia brzmienie warunku dot. dysponowania osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, na:
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym co najmniej:
1 osobą (jedną osobą) – kierownikiem budowy – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót drogowych musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy robotach drogowych oraz doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł brutto wykonywanymi w ramach jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej.
Zamawiający informuje, iż powyższe odpowiedzi na pytania stają się wiążące przy składaniu ofert.
27/02/2019 S41 - - Roboty budowlane - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Raszyn: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
2019/S 041-092050
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy: Urząd Gminy Raszyn ul. Szkolna 2a Raszyn 05-090 Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801
Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.raszyn.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności Środowisko
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn– faza V – część drogowa”
Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2019.DC
II.1.2)Główny kod CPV 45330000
II.1.3)Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – faza V – część drogowa” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 45231300, 45233222
II.2.3)Miejsce świadczenia usług: Kod NUTS: PL913
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki, ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu
Pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – faza V – część drogowa” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości, co najmniej 10 000 RLM. Celem przedmiotu zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki
Roboty stanowiące przedmiot zamówienia, to:
„Budowa nawierzchni drogowej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2”
Roboty stanowiące przedmiot zamówienia, obejmują budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniową w miejscowości Janki, odbudowę nawierzchni drogowych na całej powierzchni ulic Poniatowskiego, Godebskiego oraz drogi powiatowej – ul. Falenckiej.
W ramach przedmiotu umowy, należy wykonać nawierzchnię ulic w zakresie:
Ul. Godebskiego: uzupełnienie podbudowy, ustawienie krawężników na ławie betonowej z oporem i ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej z wykorzystaniem kostki rozbiórkowej w ilości ok. 60 %;
Ul. Poniatowskiego i ul. Falencka: uzupełnienie podbudowy, wykonanie warstwy wiążącej AC 16W 50/70 – grubość 6 cm, ułożenie siatki z włókien szklanych wstępnie przesączanych asfaltem oraz ułożenie warstwy ścieralnej AC11S 50/70, grubość 5 cm – 4 915 m2
— ul. Poniatowskiego - 4 915,00 m2 (docelowa powierzchnia warstwy ścieralnej),
— ul. Falencka – 30,0 m2 (docelowa powierzchnia warstwy ścieralnej),
— ul Godebskiego (kostka) - 6 790,00 m2
Drogi o nawierzchni gruntowej (zakres: dogęszczenie podłoża, uzupełnienie, wyrównanie, wyprofilowanie i zagęszczenia) - 260,00 m2
Drogi żwirowe (zakres: dogęszczenie podłoża, ułożenie warstwy kruszywa, wyrównanie, wyprofilowanie i zagęszczenie) - 550,00 m2
Chodniki (zakres: wyprofilowanie i dogęszczenie podłoża, ułożenie warstwy klińca 8 cm, wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, grubość 8 cm, nowej) - 325,00 m2
Nawierzchnie z kruszywa łamanego (zakres: dogęszczenie podłoża, ułożenie warstwy kruszywa, wyrównanie, wyprofilowanie i zagęszczenie) - 325,00 m2
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 24/03/2019
Koniec: 30/10/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2018, poz. 1986 ze zm.), Zgodnie z zapisami SIWZ.
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: PIOS.02.03.00-00-0057/16-00
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
6.2.1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
6.2.3 Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie bieżącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6.2.4 Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.:
B1) sytuacja finansowa; — wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych).
B2) sytuacja ekonomiczna: — wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych).
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż Wykonawca posiada stosowne doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: C1) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum: — 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni asfaltowych lub z kostki brukowej o wartości min. 700 000,00 PLN brutto (każda z robót);
C2) w zakresie dysponowania osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami:
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym co najmniej:
1 osobą (jedną osobą) – kierownikiem budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót drogowych musi wykazać co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy robotach drogowych oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną, polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty drogowe, o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 PLN brutto (słownie siedemset tysięcy złoty brutto);
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy: Zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy - załącznika do SIWZ
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz. Urz. UE – OJ/S: 2019/S 012-022957
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 01/04/2019 Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 01/04/2019 Czas lokalny: 12:00
Miejsce: Siedziba Zamawiającego: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, POLSKA, Sala konferencyjna Urzędu Gminy
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości, odpowiednio dla każdego z zadań:
35 000,00 PLN (trzydzieści pięć tysięcy złotych)
9.2/ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
9.3/ Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. z 2016 r. poz. 359/
Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, POLSKA
Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest:
Pan Arkadiusz Godula
Tel.: +48 227017842
Adres e-mail: iodo@raszyn.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym Z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – faza V – część drogowa” znak: ZP.271.1.7.2019.DC, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A Warszawa 02-676 Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22/02/2019
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy Urząd Gminy Raszyn ul. Szkolna 2a Raszyn 05-090 Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.2) Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.raszyn.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5) Główny przedmiot działalności Środowisko
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno–ściekowej w Gminie Raszyn – faza V – część drogowa”
Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2019.DC
II.1.2) Główny kod CPV 45330000
II.1.3) Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno– ściekowej w Gminie Raszyn – faza V – część drogowa” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 45231300, 45233222
II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn
II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno–ściekowej w Gminie Raszyn – faza V – część drogowa” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodnościekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości, co najmniej 10 000 RLM. Celem przedmiotu zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki Roboty stanowiące przedmiot zamówienia, to:
„Budowa nawierzchni drogowej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2”
Roboty stanowiące przedmiot zamówienia, obejmują budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniową w miejscowości Janki, odbudowę nawierzchni drogowych na całej powierzchni ulic Poniatowskiego, Godebskiego oraz drogi powiatowej – ul. Falenckiej.
W ramach przedmiotu umowy, należy wykonać nawierzchnię ulic w zakresie: ul. Godebskiego: uzupełnienie podbudowy, ustawienie krawężników na ławie betonowej z oporem i ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej z wykorzystaniem kostki rozbiórkowej w ilości ok. 60%; ul. Poniatowskiego i ul. Falencka: uzupełnienie podbudowy, wykonanie warstwy wiążącej AC 16W 50/70 – grubość 6cm, ułożenie siatki z włókien szklanych wstępnie przesączanych asfaltem oraz ułożenie warstwy ścieralnej AC11S 50/70, grubość 5cm – 4915m2
- ul Poniatowskiego - 4915,00 m2 (docelowa powierzchnia warstwy ścieralnej);
- ul. Falencka – 30,0m2 (docelowa powierzchnia warstwy ścieralnej);
- ul Godebskiego (kostka ) - 6790,00m2
Drogi o nawierzchni gruntowej (zakres: dogęszczenie podłoża, uzupełnienie, wyrównanie, wyprofilowanie i zagęszczenia) - 260,00m2
Drogi żwirowe (zakres: dogęszczenie podłoża, ułożenie warstwy kruszywa, wyrównanie, wyprofilowanie i zagęszczenie) - 550,00m2
Chodniki (zakres: wyprofilowanie i dogęszczenie podłoża, ułożenie warstwy klińca 8cm, wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, grubość 8cm, nowej) - 325,00 m2 Nawierzchnie z kruszywa łamanego (zakres: dogęszczenie podłoża, ułożenie warstwy kruszywa, wyrównanie, wyprofilowanie i zagęszczenie) - 325,00m2
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: gwarancja / Waga: 40
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 24/03/2019, Koniec: 30/10/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień:
Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych(tekst jedn. Dz. U. z 2018, poz. 1986 ze zm.) Zgodnie z zapisami SIWZ.
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: PIOS.02.03.00-00-0057/16-00
II.2.14) Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
6.2.1 . Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,
14 i 21ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
6.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt1 ustawy;
6.2.3 Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie bieżącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6.2.4 Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.:
b1) sytuacja finansowa;
- wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł
(słownie: jeden milion złotych); b2) sytuacja ekonomiczna:
- wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych);
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż Wykonawca posiada stosowne doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
c1) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum:
- 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni asfaltowych lub z kostki brukowej o wartości min. 700 000,00 zł brutto (każda z robót); c2) w zakresie dysponowania osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami:
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym co najmniej:
1 osobą (jedną osobą) – kierownikiem budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót drogowych musi wykazać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy robotach drogowych oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną, polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty drogowe, o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto (słownie siedemset tysięcy złoty brutto);
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2) Warunki realizacji umowy: Zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy - załącznika do SIWZ
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz. Urz. UE – OJ/S: 2019/S 012-022957
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 01/04/2019 Czas lokalny: 09:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 01/04/2019 Czas lokalny: 12:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, Sala konferencyjna Urzędu Gminy
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3) Informacje dodatkowe:
Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości, odpowiednio dla każdego z zadań:
35 000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy złotych)
9.2/ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
9.3/ Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2016 r. poz. 359/
Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest: Pan Arkadiusz Godula Tel.: 22 701-78-42 adres e-mail: iodo@raszyn.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego część 2 z podziałem na zadania w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno–ściekowej w Gminie Raszyn – faza V – część drogowa” znak: ZP.271.1.7.2019.DC, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A Warszawa 02-676 Polska
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska
VI.4.3) Składanie odwołań
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22/02/2019
Dokumenty do pobrania (FTP):
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Dorota Czajkowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dorota Czajkowska |
Data wprowadzenia: | 2019-02-22 10:18:36 |
Opublikował: | Dorota Czajkowska |
Data publikacji: | 2019-02-22 10:19:47 |
Ostatnia zmiana: | 2019-05-17 12:44:14 |
Ilość wyświetleń: | 1291 |