Zarządzenie Nr 200/2021
Wójta Gminy Raszyn
z dnia 24 listopada 2021 roku
w sprawie przejęcia na własność Gminy Raszyn pojazdu usuniętego na podstawie art. 50a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372, z późn. zm.) oraz art. 50a ust. 2 i ust.4 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450, z późn. zm.) zarządza się co następuje:
§ 1.
- Stwierdza się, że Gmina Raszyn, z mocy ustawy, przejęła na własność następujący pojazd:
Marka i model pojazdu: OPEL TIGRA
Nr rej. WRA30380
VIN: W0L000075V4244009
Data usunięcia pojazdu: 20.04.2021 r. - Pojazd, o którym mowa w ust. 1, usunięty z drogi na terenie Gminy Raszyn na podstawie art. 50a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym nie został odebrany przez uprawnioną osobę w terminie 6 miesięcy od dnia usunięcia.
§ 2.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Raszyn.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.